«Μισά και φτωχά είναι τ’ αποτελέσματα του ελληνικού σχολείου, σε μισά και φτωχά αποτελέσματα καταλήγουν τόσοι κόποι και τόσες προσπάθειες», Αλέξανδρος Δελμούζος.
«Οι αλλαγές στην παιδεία, όταν δεν γίνουν στον καιρό τους, παρουσιάζονται μεταγενέστερα ως εμβαλωματικές λύσεις», Χρήστος Π. Φράγκος.
«Στη σχολική τάξη υπάρχουν πολλές “στιγμές ανομίας” στη συμπεριφορά των παιδιών προς το δάσκαλο. Οι “στιγμές ανομίας” εκφράζουν συχνά την αντίδραση του ατόμου προς την αλλοτριωτική μορφοποίηση και ασκούν ευεργετικό ρόλο όχι μόνο στα άτομα, όχι μόνο στη σχολική τάξη, αλλά και σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα. Αρκεί να λαβαίνονται υπ’ όψη σοβαρά. Και τούτο όχι για να ακουστούν τα παιδιά (για να “εκτονωθούν”), αλλά και για να επηρεάσουν με την αντίδρασή τους τη σχολική τάξη, τη σχολική ζωή, το σχολικό σύστημα. Τότε έχουμε μια εκπαίδευση αμφίδρομη, μια εκπαίδευση διαλογική και αυθεντικά σχεσιακή». Αλέξανδρος Κοσμόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου