Επιμέλεια ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Άραγε πόσοι από εμάς τους δασκάλους και τους καθηγητές λαμβάνουμε υπόψη μας την παρακάτω βασική αρχή της Παιδαγωγικής Επιστήμης; Ρητορικό το ερώτημα; Δεν νομίζω!
«Μήπως, λοιπόν, είναι τελικά ένα (και όχι δύο) μαθητής και δάσκαλος, χθεσινός μαθητής, σημερινός δάσκαλος, αυριανός δάσκαλος, σημερινός μαθητής – μια συνέχεια; Νόμος της τέχνης».
ΖΗΣΙΜΟΣ ΛΟΡΕΝΤΖΑΤΟΣ. (2009). Collectanea. Αθήνα: Δόμος, σ. 227 [443].
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου