«Τι μας περίσσεψε απ’ το σκηνικό; Το κάθισμα και τ’ άλλο
κάθισμα, η απότομη στροφή του αέρα.
Ή, ας πούμε, ο μακαρίτης ήλιος με τα τζάμια του και τα
πουλιά του.
Πως προχωρούμε και συγκατανεύουμε, ναι, θα συναντη-
θούμε κάποτε, θα σε θυμάμαι.
Ό,τι μετακινείται, ό,τι περνάει δίχως ν’ ακούγεται, μόλις
ακούγεται μέσα στις λέξεις.
Μεταστροφές, επαναλήψεις, χάσματα, η παραίτηση, προ-
πάντων η παραίτηση.
Εκείνο που έφυγε δίχως να φύγει, ο τοίχος ανασαίνει, η
πέτρα έχει σκιά, τ’ αγκάθι έχει φεγγάρι,
ο φτωχός θησαυρός απροστάτευτος απ’ τα δόντια του δά-
σους,
η μικρή ξεχασμένη κοιλάδα στη σκάφη της σιωπής, με μια
στάλα μαύρο νερό.
Τι νομίζεις λοιπόν πως μας έχει απομείνει;»
Τάκης Σινόπουλος. (41990). «Απολογισμός», στο: Πέτρες. Αθήνα: Κέδρος, σ. 20.
κάθισμα, η απότομη στροφή του αέρα.
Ή, ας πούμε, ο μακαρίτης ήλιος με τα τζάμια του και τα
πουλιά του.
Πως προχωρούμε και συγκατανεύουμε, ναι, θα συναντη-
θούμε κάποτε, θα σε θυμάμαι.
Ό,τι μετακινείται, ό,τι περνάει δίχως ν’ ακούγεται, μόλις
ακούγεται μέσα στις λέξεις.
Μεταστροφές, επαναλήψεις, χάσματα, η παραίτηση, προ-
πάντων η παραίτηση.
Εκείνο που έφυγε δίχως να φύγει, ο τοίχος ανασαίνει, η
πέτρα έχει σκιά, τ’ αγκάθι έχει φεγγάρι,
ο φτωχός θησαυρός απροστάτευτος απ’ τα δόντια του δά-
σους,
η μικρή ξεχασμένη κοιλάδα στη σκάφη της σιωπής, με μια
στάλα μαύρο νερό.
Τι νομίζεις λοιπόν πως μας έχει απομείνει;»
Τάκης Σινόπουλος. (41990). «Απολογισμός», στο: Πέτρες. Αθήνα: Κέδρος, σ. 20.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου